Profhilo czyli molekuła młodości (zobacz film).

profhilo zabieg

PROFHILO to zabieg nazywany molekułą młodości. W 2015 i 2016 roku został nagrodzony złotą statuetką za najlepszy zabieg odmładzający. Zastosowanie kwasu hialuronowego o najwyższym dostępnym stężeniu- 65 mg % podanych w odpowiednie punkty anatomiczne twarzy pozwala uzyskać efekt liftingu wolumetrycznego. Naturalny i subtelny efekt widoczny jest bezpośrednio po zabiegu i narasta w czasie 4-6 tygodni. Bardzo dużą zaleta zabiegu jest minimalna ilość wkłuć- po 5 punktów na każdej stronie twarzy, które mogą być dodatkowo znieczulone miejscowo aby zniwelować jakiekolwiek dolegliwości bólowe.

PROFHILO może być podawany w okolice twarzy, szyi ,dłoni lub przedramion. Technika podawania preparatu nazywana jest BAP (Beauty Aesthetic Points) od pięciu specjalnie opracowanych Bio Estetycznych Punktów iniekcji na twarzy i 10 na szyi, które pozwalają zminimalizować ryzyko powstawania krwiaków, siniaków, ucisku lub bólu podczas iniekcji oraz zapewniają najkorzystniejszy efekt liftingu.

Dla kogo jest zabieg PROFHILO?

Dla osób, które chcą nieinwazyjnego zabiegu z efektem liftingu skóry, który nie zmieni rysów twarzy zapewniając naturalny wygląd. Polecany jest dla osób, które zmagają się nadmierną wiotkością skóry objawiającą się powstaniem tzw. "chomiczków", zatracaniem konturu twarzy, drobnymi zmarszczkami i brakiem sprężystości skóry.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu PROFHILO?

Przeciwskazania do zabiegów są podobne jak w przypadku większości zabiegu z użyciem kwasu hiarunowego: niewyrównane choroby immunologiczne, choroby tkanki łącznej, choroba niedokrwienna serca, niewyrównane nadciśnienie tętnicze, zaburzenia krzepnięcia lub stosowanie leków przeciwzakrzepowych, stany zapalne w miejscach planowanego zabiegu, zaburzenia psychiczne i neurotyczne, choroby nowotworowe, występowanie tendencji do przerostu i bliznowacenia, występowanie nierozpuszczalnych implantów w obszarze zabiegowym, ciąża i okres karmienia piersią.

Jak wygląda zabieg PROFHILO?

W czasie zabiegu stosujemy technikę BAP, która polega na podaniu preparatu w pięć określonych punktów na twarzy symetrycznie po obu stronach. Dzięki temu bezpośrednio po zabiegu występuje efekt rewolumetryczny.

Ile trwa zabieg PROFHILO?

Zabieg PROFHILO trwa ok 20 minut. Zobacz film z zabiegu powyżej.

Czy zabieg PROFHILO jest bolesny?

Zabieg jest praktycznie bezbolesny, miejscowo mozna stosować znieczulenie kremem emla.

Jak będę wyglądać po zabiegu PROFHILO?

Pierwszy efekt widoczny jest tuż po zabiegu– poprawa objętości. Na kolejne efekty– poprawę jędrności i elastyczności skóry musimy poczekać około czterech tygodni. Efekt utrzymuje się od roku do półtorej.

Co mogę robić po zabiegu?

W większości przypadków po wykonanym zabiegu można wrócić do aktywności zawodowej, natomiast jest możliwość wystąpienia niewielkich siniaków, obrzęku czy bólu w miejscu podania preparatu.

Bezpośrednio po zabiegu należy unikać sauny, siłowni i solarium. Odstęp pomiędzy innymi zabiegami estetycznym powinien wynosić 2 tygodnie dla toksyny botulinowej, zabiegów złuszczających i rozgrzewających (IPL, fale radiowe, ultradźwięki), 1 miesiąc dla laserów frakcyjnych. Leczenie nie powinno być podjęte w krótkim odstępie czasu po innych rutynowych procedurach medycznych (m.in. szczepienie ochronne lub zabiegi stomatologiczne (co najmniej 2 tygodnie).

Cennik - kliknij